My fellas~

Kerana aku merindui mereka.


Assalamualaikum.

Okay, sila jawab. bukan dek kerana kalau jawab 'sayang'. kenal pun tak sayang. dah kenape. tak tak. It's actually Dosa sbb tak jwb. get it get it!

Biasa lah. bila lama tak meng'update' blog, tangan terketaq-ketaq macam tak menaip berbulan bulan lamanya. ayat aku macam dah ready utk form 4. Lol, pls percaya. eventhough aku taktau betul ke tidak next year akan guna ke tak lg novel 'AZFA HANANI', tapi aku dah mula membaca. gua sebenarnya ketagih novel. bukan dadah. dasar najisss tu.

Pada mulanya...... sudah! Apa ni. aku nak cakap mengenai tajuk tu. Jom mulakan *macam cikgu tadika* ceh! lagak!

Ini budak tadika lari daripada dikejar guru. 

Kem Jati Diri. 

lama dah pegi. hari ni, 12/12/12 aku baru update. kahkah, blog aku sukety aaa. diam semua! adinda dah nak mulakan cerita. cerita fairytales. k tipu. Bertempat di Gua Kelam. ala, senang citer dkt HUTAN HUJAN HUJAN. dah kenapa 2 hujan. sila check Googles pls. saya takde mase nak explain. 

Pertama kali, kita bertemu terpana ku melihat mu. ceh ceh. takde kaitan. sila berdiam kembali *bite cadbury* Kemudian, kami berkumpul dpn Gua Kelam. Hehehehehe. aku bukan ape. mata aku ni melilau cari budak Agama Arau. eh, don't get wrong. aku nak tengok girls sape yang mai -,- pls k pls. 

Semasa di dalam perjalanan. keadaan aku amat memerakkan dek kerana aku hanya pergi ke Gua Kelam semasa aku berumur under setahun. wkwkw gua lupa bro. kasi ampun. kemudian, ianya gelap. so dark! Oheemgeee. takuittt. Nasuhaaa, pegang aku. haa, lagi satu. dah namanya camping, aku dgn Nasuha sekadar senyum senyum kambing kerana kami membawa beg mcm nak pegi HAJI. mohon jangan meledakkan ketawa. nanti hati kotor. MOHON!

*Youtube, playing berjalan tanpa henti* *terlupa, sambung update blog* annoyingnye saye T_T Kemudian, semasa kami mengumpul di dewan seperti yang diarahkan oleh Pak Tam, Seseorang mengejutkan aku dgn "NASIHAH!!!!" aku memalingkan wajah suci ku, TRIPLE OMG!!! "Athilahhhhhhhhhhhhhhhhh!!" meskipun aku takde capslock, tapi H athilah lebih banyak. nampak tak, kerinduan kami menggunung everest plus tsunami? :'( lamanya tak ketemu. Tuhanku, aku merindui mereka. siapa? ramaiii. Athilah, Maryam, Iffa,Salbiyah,Nasuha (perlu ke) haha,Farhanah,Syukriah,Wani,Maisarah,Azirah,Fatin,hanim dan lain lain lagi. malas la nak type. hahahaha







Saya malas nak update. Ini boleh dikatakan EPISODE PERTAMA. nantikan EPISODE KEDUA. ceh. Bye :D

3 comments:

  1. Kita ada jgk pegi gua, gua tempurung. hehe. aktiviti lepas PMR :)

    ReplyDelete
  2. comments...???? actully aq tak dak nak komen apa2..
    saja nak hbq dkt hg yng aq selalu open blog hg...
    hehehe

    ReplyDelete