My fellas~

Kisah 5/5

ASSALAMUALAIKUM mak jemah,


'Woi, aku bukan mak jemah la' baik. tibe.

Kisah kelmarin. let me start BISMILLAH. Aku nak tulis je manjang. gambar2 nanti okay? BOLEH KE TAK NI? Lulzzz.

First mengundi adalah ummi. Dekat Utan Aji. Tak berapa best sangat la. Aku ni dah boring dengan adik dan abi tunggu ummi mengundi. selamat tak berapa-lama. About 15 minutes like tht la. going on smoothly.

Kemudian, pergi rumah maktok. Dekat je. Kereta pun parking situ je. huhuhu. duk situ dalam 10 minutes then kiteorang 'blahhh' g Kedah. amboi Blahhh. kahkahkah

Dalam perjalanan balik ke Kedah, area mana tah,? aku tak ingat 0.0 ada lagi anak muda yang buat 'flashmob' tekankan hon tanda sokongan anda. aku pun abi cepat ah tekan!!! panjang gila ah hon. wuuu, beshnye kat Kedah. oh kejap, tu baru sikit :-)

Pastu lalu kat area mana lagi tah 'semua aku taktau, huwaaa pity me', lorong jalan tu sempit2 then kereta yang letak bendera pas, abi aku bagi lampu. OMG! best gilaaaaa. sepanjang jalan KERETA PAS saja. then, I WAS WONDERING, why BN jugak menang. ummm, Allah lebih mengetahui.

Pastu, setelah tibanya aku dekat rumah makteh, terus ikut abi p pusat mengundi untuk mengundi. wuu, bestnya KEDAH!!!!!!!! pas saja. tp tp. hmmmmmm, biaq pi laa. Lepas tu, kami singgah kat MARKAS PAS. Ya Allah, meriah gila baqhang!! haha. yang lawaknya, aku sorang je perempuan dok kibaq bendera. Pastu kereta tengah jalan dok hon. yang bestnya, satu kereta ni cina, kata 'FREE TOL' but yah. poor him 'cause that is not be going to do. hmm

Agak lama kat situ. berpeluh2 aku. about 30 minutes cmtu ahh >< pastu dapat 1 bendera. abi p pulak, dapat lagi satu. wuuuuuuuuu, best gila kibaq bendera dengan pak ndak!!! huhuk. pakat2 hon. hok tak bapa berkenan ramai pulak budak2 laki pas ni dok ulang alik. aku tau la hang sokong pas jugop, tapi galak sangat ahh. pak ndak kata dok ngorat aku. eeeeeee, pls ah -_____________________-

Then, time balik tu. letak bendera kat cermin tingkap :)))))))) lalu kat satu jalan pas saja haa. aku pun kibaq tak sangga hahahahak. woi 5 tahun sekali kot. hahaha -.- pastu semua pakat buat 'thumbs up' hihi~ tapi aku takleh blah, kadang2 aku belasah ja laki ka perempuan ka. hahhahahah. kalau lalu kat markas pas, hon tak sangga. hahahaha best weh best!!! <333333333

Balik daripada tu ronda perlis, tersangatlah suram plus mandom ngattt -____________- mende ah.perlis lahaiii. just kat boqmali ja ada org2 pas dok kibaq, abi hon dpa syok ah. hahahaaa.Pastu, balik tu, p rumah maktok pulak, makan nasik. solat maghrib berjemaah, pastu dok terpacak depan tv. nehh, tv3 dok buat pala. bohong ja bohhh. pastu dok sekaipp dgn kakak dan abang. hmm best ah 5/5 kelmarin~ wuu

tak kira ah sapa menang pun, yang pasti, JALANKAN tanggungjawab anda dengan JUJUR DAN AMANAH. kbaiii *gambaq nanti boleh?*

No comments:

Post a Comment