My fellas~

Sahabat, no one can replace you. ILY!

Assalamualaikum.


 Hi! @Nasihah_

#2


Sudah lama aku menyepi. Bukan bermakna aku mati. Mungkin ingin menyendiri. Kerna itu diri ini dibawa pergi. Cewaaah. Cantikkk ayat! Reka sendiri ;D

Hai! Annyeong Haseyo readers. ya Allah bajet jet jet aku ni >-< so. howwa life? Great? I know. Great as y're.So, lets enjoy your life sementara waktu muda ni kan. Aku? Hidup aku biasa biasa saja :') Biasa la. Allah uji dengan pelbagai ujian. so chill.

So yah. Aku harini berapa haribulan? yes. pandai! sapa jawab tu? nak cekelat? hmm *hulur 50 sen* dah pi men jauh-2. wakaka. haa sudah. hari ni 8/6/2013. Bagi aku sangat bermakna. Aku ke rumah my twinny!! who? ish. mana ada yang lain. i just have one. no else. Just Nasuha. No others. Gitewww.

So, mula-mula rancang nak pi 10++ then abi have told me yang dia ada meeting IKRAM dekat Akademi Huda kot? Tak sure. so terPaksa lah aku pi after Zohor. How sad!!! :'( masa tu sikit je k nak spend but i was thanked to Allah because giving me an opportunity to gather with buddyzzz. Hihik <3 Nasuha, aku rindu hang separuh setengah mati. Mungkin kau tidak mengetahui, tapi hati aku meronta-ronta ingin menatap wajahmu yang comel lottey xD haha. Aku sunyi. sepi. tanpa dia. dia aset kebahagian aku. dah kenapa. ni bukan akaun ah aset aset bagai. aset apa? semasa? bukan semasa? kakakkah

so, lepas sampai rumah nasuha, her parents and 2 of 4 siblings nak pegi KMC melawat kawan ayah dia. Hmm ;') time aku turun tu, aku salam mak dia. mak dia cium aku peluk bagai. uwaaaaaaa maaaaakkk i miss you ;'((((((( *mak angkat daebak aku tu, kau apetahu?* sobsssss. pastu aku hulur la kopok lekor ganu kitewww. kihkih. Mak nasuha kata 'Nasihah, tidur rumah makcik la malam ni. esok makcik hantaq balik pagi-2' MAIGAD MAKCIK HOW I WISH!!!!!!!!!!!! but it's just wishlist. maybe one day nanti :'(((

Pastu, lepas her parents gooo, kitaaa tengok MOVIE UOLZZZZ. ceewah movie le pulak. mula tu tengok cerita O.M.K. (O.Mak.Kau) takkan taktau? ish. gi tadika ah belajar lain. poooor u. HOHOHO. pastu aku suruh nasuha tukar cd sbb rasa tak best tak tau bakpe :/ pastu kami tengok citer hantu mende tah. selamat tengok siang. kalau malam cering jugak la bulu roma aku ni. kahkah. tengok wayang sambil makan koey teow. LIKE A BOSS WEH! walaaweyyy. haha. pastu lepas habis tengok cerita hantu, tengok chipmunk 3 while lunch. woi, kiteorang makan t/h pukul 4++ aku tau weh ohsem habis!! haha

Lepastu, aku ambik wudhuk then solat 'asr. nasuha mandi ahh siap bagai wangi semua. jeles i ;/ syazira agak bebai sebab tunggu we'ollz lama gak hahaha pastu aku cm malu2 dgn syazira taktau bakpe gedik lebih dah kenapa HAHAHAHA. then naik motor. TOLONG BAYANGKAN. sandle, track-suit, baju muslimah. MATCHING?!?! IKR!!! :((((((((( malu. Very regreted tak pakai seluar slack. rasa jerkkk semacam huwaaaa. pastu kiteorang ronda-2 satu kampung. tipu2!! mana de kampung. haha giler satu kampung sampai pagi kateko. hihik <333 rasa heaven paradise gilerrrr ahhh tenang jeee  kat kampung!! ;D pastu pi kedai topup bla bla bla then pi rumah syazira. ada baby y'ollzzz. anak menakan dia. ahahaha. omey ngat heeeeee. pastu nasuha hantaq aku balik. abi aku tak datang g. haih. takkan aku nak dok songsorang kat luaq en? so aku pun pi la jejantas dengan nasuha. haha speed habis ahh takut lama pulak. pastu time naik jejantas tu, aku nak snap gmbaq. pasai nasuha kata tunggu kereta takdak baru snap. kau dah kenapa. mampuuus la gittuuu hahahaha. K antara gambar yang KAMI snap bersama ialahhhhhhhh ---------> HAPPY VIEWING -..- (yang ada sajes) kahkah


 Selimut kembaq saya macam sayaaaaaa :'))) #NamaPunKembaq :p


 kat jejantas. we'olzz omey ngat. tahu ;3 bhahaha K -..-



Kalau nak tau, gambaq ni aku tak upload dkt twitter and fb. hehe t, uha marah. auchaak :*

muka budak teruja naik motor. Buuuu

muka teruja #2

bersilauuu. ada NUUURR gituuu.

Yang elok saja hokni. biaqpihh. nak letak gak.

Awak, awak sahabat saya DUNIA-AKHIRAT-SAMPAI-SYURGA. ameeeeeeen.

Ya Allah. Terima Kasih kerana menghantarkan kepadaku sahabat sebaik dia. semoga dia sentiasa di lembayung rahmatMu. ameeen. Uhaaaaaa, aku saaaaaaaaaaaaayaaaaaaaaaaaanggggggg haaaaaanggggggg :*

BEST DAY EVER. TERIMA KASIH, ALLAH


bye K/p. Hello boqlateh. 

With Love,
Off*

1 comment: