My fellas~

Ninety-One Posted Show!



Assalamualaikum.

Hei, jawab cepat! well guys, tajuk tu macam aku saje letak je. kasik gempak tapi tak gempak pun. Hok oloh, lama nya tak update blog. Busy? aaaaaaaa, WAJIBUN la hok tu. homboih, dok tanya boleh. *alamak, loghat perlis pekat terkeluaq* aku bangga jadi Perlisian. ahakz, tetibe!

tajuk tu sbb haaaa ni post yang ke 91 la. sikit kan? ala, aku bukan la "Gadis berblogging" bla bla bla. nanti lepas Pmr sure aku gheja update ja. owitee owitee? hangpa tunggu nah. ehem! taktau la nak cerita apa -.- wagaga. anyway, harini 1 JULY 2012. homaiii, nice date la. hehe, its nothing la. #JustSaying.

erkkkk, KKSEJ aku dah hantar la kateko *tunjuk dengan jari telunjuk* mesti hampa semua mcm, hak alah orang dah hantar lama dah. haaa, ingat aku taktau. aku ni lebih sense tau (Okay, nak merapu dah) well, tinggal KKGeog ja aku tengah struggle buat. just Print and binding. yeaaahh! aku rasa mcm dunia ini aku yang punya. HAHAHA



Hey? Just see this. Impressive you will just now right? nice design. btw, It's better than EURO :-D

so, ahah. Ramadhan Is coming! bersedia tak? syukur la kerana kita masih sempat untuk berebut ganjaran pahala yang tidak ternilai. Bulan yang barakah! semoga kita akan mendapat penghayatan dan bertukus lumus untuk mengkhatam al Quran, 30 Juzuk. JOM BERAMAL DI BULAN YANG MULIA! :-)

No comments:

Post a Comment