My fellas~

Nama panggilan KU. ehem!

Assalamualaikum. hyep!

tajuk ini barangkali memalukan diri aku sendiri tapi tak salah kalau nak luahkan. apakah? eceh. nama panggilan aku, em banyak ah. antaranya. tadaaaaaaa. awat tak keluar? o-o

First, yang ni majority la yang panggil aku NAS. nice name, iTahu. tak payah bgtau. haha, ss ke? biar. nama ni mmg selalu la org panggil. lebih2 lagi dekat laman sosial.

Second, sihah. adoiii. pelik bunyinya. mcm org tua pun ada -,- tp ni family aku yang panggil mcm ni. sihah sihah sihah. siam tarak. bhahaaa

Third, siham! K ni gelaran sepupu aku bagi. agak kureng asam sikit di situ. macam nak tonyoh dengan cabai aih. but well, dah biasa kena panggil like that so dah biasa la. jadi mcm panggil la lagi. lagi dan lagi. hahaha.

THE LAST ONE. yang ni paling I LOVE sgt2 ni. Lovely kak pengawas. auwww, ade sesape terase tak? hahaha ;3 the cute and tuweeetpemes y'know. dia juga blogger yang hot. awas! jangan dekat dgn dia. terbakar aku tak tanggung. lol serius mcm anoyying ah!!

nota kaki : malam ni struggle siapkan folio. dah siap, tp cikgu membebel. cikgu kami kuat membebel. KAU ADA? aghhh!

nota tangan : lepas ja hantar untuk esok polio2 ni, aku nak fokus untuk trial even though ada yang study sikit2. and yang lebih mengembirakan aku, aku dah jatuh cinta dengan subjek GEOG. omg!!!! ini mimpi kah? haha. Math? errrrrr, no komen but yeah cuba suka. i loveee math. oh aku sungguh lembab bab2 mengira. bab2 hafal bg sama gua ok? hahaha perasan boleh kat aku jugak

well, ruginya baca blog ni. takdapat pape manfaat pn. haih! okay, nak bg ada jugak manfaat ni MEMBACA JAMBATAN ILMU DAN JANGAN SESEKALI MEMBUAT DAN MENGAMALKAN SIKAP BUAT KERJA LAST MINUTES. get it? yeah! good.

See ya :D



No comments:

Post a Comment