My fellas~

Salam Ramadhan buat semua!

DOAKAN TRIAL SAYA. DOA ANDA SANGAT BERMAKNA. SEMOGA DIBERKATI OLEH ALLAH SWT.
Gambar ni nak kata mcm sama dengan nama blog aku la. kesah?

Assalamualaikum Sahabat ku.

Kaifahalukum? kum tu macam ramai pulak nak baca kan. ala tak payah nak jama' sangat lah kan. Ok :-) well, howwa life? I am sure that yr life such great out there. am I right guys?

So, Fr this short entry, I just want to share about RAMADHAN'S PHOTOS only. I am not in mood to blog. I means, to membebel banyak banyak, macam takde faedah pun ade kan? Okay, No wait anymore, lets says click click! :)

Ahlan Wasahlan Wa Marhaban ya Ramadhan

Lets charge Iman's of Us! :-)



Just Published the photo X



Actually, Sempena Ramadhan la kita kena bermaafan :D



this!



also this!


Nice one, me right? :)

Beliau cuma muda 2 Tahun drpd saya.


Dikagumi oleh setiap lapisan pemuda pemudi di twitter.


Bakal pendakwah yang hebat untuk para remaja. follow beliau di twitter, @AisyahShakirah

sebelum saya berundur, ingin saya post kan sesuatu buat kalian, but promise me that you will view and understand the meaning. Ini semua yang saya maksudkan adalah saudari Aisyah Syakirah yg masih muda berusia 17tahun tapi sungguh lancar berkata kata di dalam bahasa asing *English* Beliau yang menubuhkan ideology berkenaan dengan #TeamKhemah
Team tersebut ditubuhkan untuk beri dakwah melalui laman twitter kpd para remaja yang tidak menutupi kepala (tdk bertudung) Inginkan pengetahuan yang lebih, search beliau di Youtube utk Vlognya yang AWESOME and untuk bertanya? cari beliau di twitter, url yang telah saya postedkan di atas. http://aisyahshakirah.blogspot.com/2012/08/why-dont-i-have-boyfriend.html?m=1 <----- Url blog beliau (posted2 yang hebat dan menarik)

Semoga dengan usaha beliau yang baik lagi mulia, mendapat tempat dan ganjaran yang besar dan mulia di sisi Allah bersempena dengan Ramadhan ini.

So guys, Fr the Fasting Month ni, we should charge Iman so that Kita akan mendapat ganjaran daripada Allah. Amiiin. Hingga berjumpa lagi, Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment