My fellas~

Aku Redha.

Assalamualaikum.

Dunia tidak lagi bising dan hingaq buat kali ini. tidak sama sekali.
Sekolah akan begitu sunyi. sungguh.

Ramai yang dah pindah. sedih. 3 tahun kami bersama. tiba-tiba terpisah untuk mengejar cita-cita masing-masing.

Aku cuma mohon satu. Doa. DOA dari kalian buat aku. Sesungguhnya, persahabatan kita tidak akan pernah mati dimamah bumi.

O Allah, Smoga ada hikmah di sebalik semua ini. akhir kata, aku nak cakap, ALL THE BEST and GOOD LUCK for those yang dah away from Islahiyah. kenangan kita, takkan aku lupa dan akan terpahat di memori kita bersama.

Salam Sayang,

Nasihah

Bye Afifah aka pah :'( *wipe tears slowly down*

bye natasha who's making peace there. hm, no more ranking paling atas mai lewat :'(

And.............. Good bye to Nadiah,Maisarah,Aqilah,Aida. Will miss all of you guys. don't forget me :')) :* Lavvhhh !

No comments:

Post a Comment