My fellas~

Kenapa Susah? sebab kita fikir susah.


 Wahai Nasihah, pedulikan kata orang dalam kita berjihad mencari Ilmu. Kuatkan hati, kuatkan Iman. InshaAllah, berjaya. ameeeen



Assalamualaikum.

Selepas aku berpindah sekolah, hari-hariku sunyi tanpa nasuha. sangat. tersangat. yang amat sangat. Aaaah. Ini namanya out of topic doh. asal aku emo je bila berblogging. tak cool la bro. lekluhhh. Emmm

Tajuk tu macam aaaaaaaaaaaaaa. entah en. Ini tentang aku. lol, apa kes? apa kena ni? *tampar muka* hmmm, Yeah. well guys, hidup kita ni mesti ada dugaan, cabaran, rintangan, masalah dan yang sewaktu dengannya. M I right? huh, yes. That's it.

Well, Apabila dekat sekolah baru ni, cabaran pun baru kan. dari segi semua aspek especially time nak memilih kawan. Pilih kena yang tepat. ape susah? aku berkepit 24Hours dengan Husna je. No doubt. K tetibe.

Then, kita kena tetapkan pendirian kita. means that, jangan terikut dengan budaya di sekolah lain. ya la kan, bi'ah lain kan. ada la jugak SUKU tu, cakap, 'NAS, KALAU PEGI SEKOLAH TU, JANGAN PESINGKAT TUDUNG YEEEE' Omg! Like seriously? Pendirian aku tetap. aku memohon pertolongan pada RabbKu untuk menjaga aku supaya tidak terpengaruh. tu je aku boleh. Dan, semestinya USAHA.

Jadi, janganlah kita ni sebagai manusia yang BAIK ehem BAIK sangat ye dop huh? JANGANLAH kita ni memandang RENDAH dan ENTENG dan HINA dan BURUK dan ANOYYING dan AWKWARD dan bla bla DAN yang sesuai dengan ayatnya OKAY? PROMISE TO ME? well done. You guys are so good :)

Mungkin, sampai di sini saja. AND, kirimkan SALAM-Ku buat temen-temen di Islahiyah *HEMBUS HABUK KAT TANGAN* 

SALAM KERINDUAN DAN KASIH SAYANG *wipe tears drop on slowly* 

P/S : Mereka yang SUKU orang tu, tidak tahu, betapa aku sangat........ hm just ayat tergantung. DUN CARE DUN CARE. BYE~~~~~

No comments:

Post a Comment