My fellas~

Cuti Bulan 3.

Assalamualaikum.

Sungguh skema tajuk aku. Kisah apa aku blog aku. Cuti ni tak dak yang menarik. Tambahan pula exam yang lalu sangat mengecewakan diri ini tatkala sewaktu aku menjawab exam, aku mengalami kesakitan yang jarang dialami oleh semua wanita di bumi ini. Ahh, bermadah pulak. saja.

Namun, itu bukanlah petanda akhirnya berusaha aku. Hidup mesti diteruskan. Kegagalan itu bermakna kejayaan yang ditunda. Kan? Kata orang jika berusaha kita akan dapat. ala, macam peribahasa bahasa arab tu man jada wa jadda. ewah.

Apa lagi ya. Hidup aku? aaaaa, going on smoothly Alhamdulillah. Akan tetapi benda biasa yang akan terjadi untuk pelajar yang berpindah sekolah ni normal la kan kalau rindu rindu sekolah lama. Ahhhh, jangan kata gua rindu teacher mili. hmm, gua rindu dia doh. dia Teacher English yang paling DAEBAK aku pernah jumpa. Teacher, I miss you. I want your warm hugs. Lol. #Sadlife.jpg

Akhir kalam, ewah macam karangan pulak. whos cares? Lol. Aku ingin mengucapkan "Selamat Mengerjakan Umrah" buat kawan alam maya aku "Aliya Syafiqah." She's too cute Okay.. aaaaaa, share your secret beauty. can you? wu wu wu.



Kan aku dah cakap dia COMEL~ Hi prettay~ hehe 

Adios amigoss~~~

2 comments: