My fellas~

Salam Ramadhan

Assalamualaikum.




Cantik en aku edit. *ROFL* hahaha 
Tujuan mengeupdate bukan untuk menjadi "attention seeker" oh no no no (goyang jari telunjuk kiri ke kanan) tp hanyalah ingin mengwish kan SALAM RAMADHAN!!


Berapa hari? 5? Eh takkesah la berapa hari pun at least aku update what. malas nak update emosional ni. kita dah la ramai stalker terhebat. Nanti tak hebat dah sebab nanges. LOL!! WHAT MAKES YOU BEAUTIPOOL


Hahahaha. lawak eh? 

Tingkatkan ibadah, kurangkan juadah, banyakkan riadah. bala weh bala. mende aku ni hahaha

Entah mood tak balance giniy le jadi. cedeyh kan.

yang HAPPY nya kakak aku dah nak balek mesia. cenggini :)))))))))))))))) ohmaiii, Indahnya duniaaa hahaha. 31/7 i'm waiting WAITING TILL' THE END OF THE WORLD. choyy, penipu. haha

Okay, so SANGIEL CHUKKAHAMMIDA TO KWANG SOO. werrrrrr, bakpe aku tetiba minat RUNNING MAN. ini semua gilakk ;c blablabla. 

Bye, jumpa gi. Maap entry giler-2 cm tuannya sikit ;o

No comments:

Post a Comment